Boeties verwacht de hoogst mogelijk kwaliteit van haar leveranciers. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn dan zit er natuurlijk (wettelijke) garantie op je aankoop. De garantie geldt alleen wanneer vast kan wordt gesteld dat het om normaal gebruik gaat van het product. Alle producten op de website van Boeties.nl vallen onder wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Je hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Je moet het product dan ook een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Mocht de schoen niet aan de verwachte kwaliteit voldoen, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen of de schoenen terugsturen volgens de reguliere retourprocedure. Alle genoemde garantietermijnen betreffen fabrieksgarantie dan wel verkopersgarantie. De extra garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Onze contactgegevens:
Boeties.nl
Ekkersrijt 1113
5692AD Son en Breugel
Telefoon: +31 85 40 15 063
E-mail: info@boeties.nl (bij voorkeur een e-mail met foto van de klacht)
Alle laarzen uit ons assortiment dienen gemaakt te zijn van deugdelijk materiaal en mogen geen productiefouten bevatten. Blijkt het materiaal ondeugdelijk, of is de schoen niet goed geproduceerd dan maak je vanzelfsprekend aanspraak op garantie. Mocht de klacht onterecht zijn, dan worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht.
Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen ons uiterste best doen om je klacht, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, binnhttpen 4 dagen te beantwoorden. U krijgt uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Mocht je er met onze hulp niet uitkomen, dan heb je altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website: www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)